Szanowni Państwo, Drodzy Goście,
bezpieczeństwo, zdrowie oraz dobre samopoczucie to nasz priorytet. W trosce o bezpieczeństwo naszych Gości oraz pracowników pracujemy zgodnie z wytycznymi dla hoteli oraz pensjonatów, w trakcie trwania pandemii COVID19 w Polsce, wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju w konsultacji z GIS z dnia 28.04.2020r.
1. BEZPIECZNY HOTEL
• Personel naszego hotelu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz został zapoznany z Instrukcją postepowania w zakresie BHP w przypadku wystąpienia COVID-19 na terenie naszego obiektu.
• W Recepcji Kompleksu „Apartamenty pod Śnieżnikiem”, mogą jednocześnie przebywać dwie osoby z zachowaniem 2m dystansu miedzy nimi. Maksymalny czas przebywania Gościa w Recepcji nie może przekraczać 10 minut.
• Na terenie Kompleksu „Apartamenty pod Śnieżnikiem”, mogą tylko przebywać Goście w nim zakwaterowani, pracownicy oraz dostawcy.
• Goście przebywający w Recepcji, mają obowiązek noszenia maseczki oraz rękawiczek ochronnych. (Istnieje możliwość zakupu maseczki w Recepcji „Apartamentów pod Śnieżnikiem”). Osoby nie posiadające maseczki oraz rękawiczek nie będę obsługiwane przez personel hotelu.
• Każdorazowo przed dokonaniem formalności meldunkowych należy zdezynfekować dłonie/ rękawiczki przeznaczonym do tego celu i dostępnym w Recepcji płynem dezynfekującym.
• Zachęcamy do płatności kartą:)
• Powierzchnia recepcyjna lady, długopisy, czytnik kart, klamki są dezynfekowane po każdym Gościu.
2. DEZYNFEKCJA POMIESZCZEŃ WSPÓLNYCH
• Na terenie hotelu znajdują się dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk m.in.: na ladzie recepcyjnej, przy wejściu do toalety oraz na każdym piętrze przy wejściu do winy.
• W ogólnie dostępnych toaletach znajdują się pojemniki z mydłem antybakteryjnym, instrukcje prawidłowego mycia rąk, instrukcje poprawnego zakładania, ściągania maseczek oraz instrukcje zakładania i ściągania rękawiczek.
• Na terenie Hotelu regularnie dezynfekujemy płynem bakteriobójczym - wirusobójczym, wszystkie powierzchnie dotykowe tj. klamki, poręcze, przyciski w windzie, włączniki światła, blat recepcyjny.
• Wszystkie pomieszczenia wspólne tj. recepcja, hole, korytarze czy klatki schodowe są regularnie wietrzone.
3. POKOJE
• Każdy pokój po wyjeździe Gościa jest gruntownie sprzątany, dezynfekowany odpowiednimi płynami bakteriobójczymi, wirusobójczymi oraz grzybobójczymi, a następnie gruntownie wietrzony.
• Pościel oraz ręczniki prane są przez profesjonalną pralnię , która wystawiła nam certyfikat, potwierdzający pranie bielizny pościelowej w 70°C przy użyciu odpowiednich płynów dezynfekujących.
• Obowiązuje zakaz używania suszarek hotelowych w łazienkach pokojowych.
• Sprzątanie pokoju w trakcie pobytu Gościa odbywa się tylko i wyłącznie na jego życzenie.